Kontakt och öppettider
Välkommen att kontakta oss för frågor, synpunkter eller för att boka samtal med studievägledare.
Vi har flyttat!
Från och med måndag 25 augusti är Vuxenutbildningens nya adress:
Love Almqvist Torg 1
194 77 Upplands Väsby
Avvikande öppettider
På grund av flytten gäller andra öppettider än vanligt.
Telefontider
- Tisdag 2 september: stängt
- Onsdag 3 september: stängt
- Torsdag 4 september: 14.00–16.30
- Fredag 5 september: stängt
Därefter gäller följande nya ordinarie telefontider:
- Måndag: 09.00–11.00
- Onsdag: 09.00–11.00
- Torsdag: 14.00–16.30
Drop-in tider
Stängt till och med måndag 8 september. Därefter gäller följande nya ordinarie öppettider:
- Tisdag 09.00–11.00
- Onsdag 09.00–11.00
- Torsdag 14.00–16.30
Besök oss under drop-in tider
Under drop-in-tiderna kan du få hjälp med kortare ärenden till exempel:
- anmälan till SFI (svenska för invandrare)
- information om hur du gör en ansökan till Komvux
- allmänna frågor kring din ansökan.
För att alla ska få hjälp är besökstiden begränsad till max 10 minuter. För individuell studievägledning behöver du boka in samtal med studie-och yrkesvägledare.
Boka tid med studie- och yrkesvägledare Länk till annan webbplats.
Adress
Love Almqvist Torg 1
194 77 Upplands Väsby
Kontakt via telefon
Kontakt via e-post
Tidsbokning för längre samtal
Det är många som vill boka studievägledning så det kan vara en viss väntetid. Det kommer ut nya tider varje vecka. Boka gärna en tid hos vuxenutbildningens studievägledare eftersom det då finns möjligheter till ett längre samtal.
Boka tid via e-tjänsten Timecenter Länk till annan webbplats.
Synpunkter
Studerar du på komvux och har synpunkter på Vuxenutbildningen i Upplands Väsby?
I första hand vänd dig till din lärare och rektorn på din skola.
Om dina klagomål inte åtgärdas är du välkommen att maila ditt ärende till vuxenutbildningens rektor, Bahar Saatchi, vux@upplandsvasby.se.
Synpunkter lämnas in skriftligt. Det är möjligt att vara anonym, men då kan inte vi återkoppla eller informera om hur ärendet följs upp. Synpunkter eller klagomål tas om hand så snabbt som möjligt för att rätta till fel som har uppstått. Dina synpunkter bidrar till att förbättra och utveckla vår verksamhet.
En inkommen anmälan är en offentlig handling som allmänheten kan ta del av.